Tuesday 14 June 2016

Portret van een hoogleraar / Portrait of a professor

Vorige week werd ik plots gevraagd om een portret van een collega te fotograferen, een hoogleraar. Hij had een actuele foto nodig en snel ook. Nu had ik toevallig mijn pocket camera bij me. Dus op een goed moment heeft hij zich omgekleed en zijn we naar een lichte lokatie op de universiteit gegaan, de foyer. Dat is een soort glazen bak waar van drie kanten licht binnen komt. Ik heb een aantal foto's genomen en hij heeft de foto hieronder gekozen. Goede keuze, het laat zijn zachte, vriendelijke kant erg goed zien.
prof. dr. E.A.J.G. Van der Borght
Last week I was asked to photograph a colleague of mine, a professor. He needed a current photograph immediately. Well, I happened to have my pocket camera on me. So at an convenient moment he changed his clothes and we went to a light part of the university, the foyer. That is kind of a glass aquarium where the light streams in from three sides. I took a few shots and he chose the picture shown above. Good choice, it shows his soft, friendly character.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...